Į „Swedbank“ padalinį Šilalėje – tik iš anksto užsiregistravus
Nuo lapkričio 5 d. „Swedbank“ pradeda taikyti naujovę – banko padalinyje bus aptarnaujami tik iš anksto telefonu užsiregistravę klientai. Taip siekiama išvengti eilių ir kiekvienam atvykusiam suteikti daugiau asmeninio dėmesio.
Apie pasikeitimus pasakoja „Swedbank“ Šilalėje padalinio vadovė Jolita Kairienė.
– Kodėl priėmėte sprendimą banko padalinyje aptarnauti tik iš anksto užsiregistravusius klientus?
– Šį darbo modelį taikome ne viename padalinyje ir matome, kad jis labai pasiteisino. Šilalėje jau kurį laiką taip dirbame pusę darbo dienos. Pastebėjome, jog mūsų darbuotojai daug efektyviau aptarnauja klientus, kai salėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmogus atvyksta į susitikimą, darbuotojai turi daugiau laiko pasiruošti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau naudos.
– Kaip užsiregistruoti konsultacijai?
– Klientus kviečiame paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą:
- numeriu +370 5268444 arba trumpuoju numeriu 1884, paspausti 3 privatiems klientams;
- numeriu +370 52684422 arba trumpuoju numeriu 1633, paspausti 1 verslo klientams ir susitarti dėl patogiausio susitikimo laiko.
Užsiregistruoti į susitikimą privatiems klientams taip pat galima mūsų interneto banke. Konsultacijai paprastai rekomenduojame registruotis prieš 1–2 darbo dienas. Jei yra laisvų vietų, žmones priimame ir tą pačią dieną. Klientų taip pat prašome pranešti, jei jų planai pasikeitė ir jie nebegalės atvykti.
– Ką pasiūlysite klientams, kurie atvyks į padalinį neužsiregistravę arba negalės laukti?
– Kiekvieną atvejį vertinsime individualiai. Jei matysime, jog klausimo negalima išspręsti savarankiškai naudojantis savitarnos įrenginiais, mielai aptarnausime ir padėsime. Tačiau žmonių prašome jiems rūpimais klausimais pirmiausia susisiekti su banko konsultacijų centru. Patirtis rodo, kad daug klausimų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, norintiems gauti banko mokėjimo kortelę nereikia eiti į padalinį – ją galima užsisakyti interneto banke, o mes ją atsiųsime paštu. Taip bus sutaupyta laiko ir pinigų. Kitus klausimus irgi galima išspręsti klientams patogiose vietose, pavyzdžiui, mokesčių įmokas priims mūsų partneriai – didieji prekybos tinklai ir juose esantys „Perlo“ terminalai.
– Ar manote, kad žmonės pasiruošę tokiam pasikeitimui?
– Prieš priimdami sprendimus, visuomet labai atidžiai peržiūrime aplinkybes bei įvertiname vietos bendruomenės pasiruošimą. Jau kurį laiką Šilalės padalinio klientus kvietėme į konsultacijas, kurių me-
tu mūsų darbuotojai juos mokė naudotis „Swedbank“ elektroniniais sprendimais: interneto banku, išmaniąja „Swedbank“ programėle, prisijungimo būdu „Smart ID“. Matome, kad elektroninės banko paslaugos sparčiai populiarėja, klientai vis daugiau klausimų sprendžia savarankiškai, todėl savo resursus kreipiame būtent šių sprendimų tobulinimui ir esame šalia, jog pamokytume žmones jais naudotis. Išmokę daugelį bankinių operacijų atlikti savarankiškai, žmonės iš tikrųjų jaučiasi laisvesni, taupantys savo laiką bei lėšas.
Taip pat norime priminti, kad banko padaliniuose klientų mielai laukiame ir esame pasiruošę padėti, kai iškyla sudėtingesnių ar labiau specializuotų klausimų – kai reikia kompetentingo patarimo ar ieškoma geriausių sprendimų būsto įsigijimo, taupymo, investavimo, kaupimo pensijai bei kitais finansų valdymo klausimais.
Jurgita ŠAPĖNAITĖ
Loretos KAIRYTĖS nuotr.