Dviračių žygis „Akmenos ir Jūros krantais - 2016“

Rugpjūčio 6-osios rytą į Pagramančio regioninio parko lankytojų centrą rinkosi dviračių entuziastai. Vieni jais atmynė, kiti atsivežė automobiliais. Į šeštąjį dviračių žygį užsiregistravo 40 dalyvių. Kasmet jame dalyvauja vis daugiau entuziastų ir iš tolimesnių rajonų – Vilniaus, Kauno, Šakių bei kt.

Pagramančio regioninio parko ekologas supažindino žygio dalyvius su maršrutu, visiems buvo išdalintos tradicinės vėliavėlės su žygio schema. Trasa nebuvo itin sudėtinga: didžiąją dalį sudarė žvyrkeliai, šiek tiek asfalto ir truputis bekelės, iš viso reikėjo įveikti 40 km.

Pirmasis stabtelėjimas - Pagramančio piliakalnis: norintieji kopė aukštyn pasigrožėti vaizdu iš viršaus. Užsukome į Lakštingalų slėnio stovyklavietę, iš kur reikėjo kopti stačiais laiptais ir stumti dviračius. Akmenos Didžiojoje rėvoje ilsėjomės kiek ilgiau, galėjome pasiremontuoti dviračius, šiek tiek užkąsti, atsigaivinti.

Už kelių kilometrų mus pasitiko bekelė – pelkėta pieva pamiškėje. Įveikę ją, riedėjome lygiu miško keliu iki partizanų žeminės, kur mūsų laukė karšti pietūs. Sočiai pavalgius, minti buvo kiek sunkiau, be to, keletą kilometrų mus dar prausė lietus. Neskubėdami pasiekėme Genių atodangą, pasigrožėjome nuo jos atsiveriančia panorama. Pakeliui dar aplankėme Genių ir Gudlaukio ąžuolus. Grįžus visų laukė ne tik ant laužo virta žolelių arbata su sausainiais, bet ir kapela „Sosieda“ iš Žemaičių Kalvarijos, kuri linksmino smagiomis liaudiškomis dainomis.

Žygeiviai grįžo linksmi, kupini įspūdžių, turiningai praleidę dieną.