„Šilalės artojas“ Jums siūlo prenumeruoti laikraštį pdf. formatu tiesiai į Jūsų el. paštą. 1 mėn. kaina – 4 Eur.
Susisiekite su redakcija el. paštu: redakcija@silalesartojas.lt
arba tel. (8-449) 74195, (8-699) 67384

„Tele2“ kviečia prekes ir paslaugas įsigyti internetu

Rūpindamasis klientų saugumu, mobiliojo ryšio ope­ra­torius „Tele2“ ragina savo pri­va­čius ir verslo klientus reikalingas prekes bei paslaugas užsisakyti elektroninėje parduotuvėje www.tele2.lt. 

„Rekomenduojame kuo daugiau kasdienių reikalų ir darbų atlikti nuotoliniu būdu. Patogiai planuotis savo pir­kinius bei juos įsigyti galite „Tele2“ internetinėje par­duotuvėje bei savitarnoje“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius. 

Paslaugos nuotoliniu būdu ir nemokamas pristatymas

Internetinėje parduotuvėje arba savitarnoje galima įsigyti operatoriaus siūlomų prekių bei paslaugų: telefonų, kompiuterių, iš­maniųjų įrenginių, modemų arba pokalbių bei interneto planų. Už­sa­kytos prekės bus pristatytos nemokamai.

Privatiems „Tele2“ klientams in­formacija teikiama nuo 7 val. iki 23 val. Skambinti galima trum­puoju numeriu 117 (skam­bi­nant tik iš „Tele2“ tinklo, nemokamai) arba (+370-684) 0-01-17 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina – pagal mokėjimo pla­no tarifus).

Reikalinga informacija – savitarnos svetainėje arba programėlėje

Klientų patogumui „Tele2“ siūlo išbandyti savitarnos svetainę mano.tele2.lt. Joje galima pasi­tikrinti duomenų likučius, apmo­kėti sąskaitas, užsisakyti naujus pokalbių ar interneto planus bei papildomų paslaugų, pratęsti sutartis, pasikeisti kredito limito dy­dį, atstatyti užblokuotą telefono PIN kodą.

„Tele2“ savitarnos svetainė sukurta, atsižvelgiant į klientų poreikius – čia nereikia laukti, o rasti atsakymus į iškilusius klausimus ar atlikti pakeitimus ypač paprasta. Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą, prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį vėliau galėsite pakeisti. 

Pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, stebėti vartojimo statistiką bei užsisakyti paslaugas galite ir „Mano Tele2“ programėlėje. Ją nemokamai parsisiųskite iš  „Google Play“ ir „App Store“.

Telefonų remonto paslaugos – neišeinant iš namų

„Tele2“ priklausantis išma­nių­jų įrenginių servisas „Smart Mas­ter“ visiems klientams šiuo metu siūlo telefonus remontui atiduoti ir iš jo pasi­imti net neišėjus iš namų. Nu­rodytais adresais įrenginius paims bei juos grąžins kurjeris. Įrangos pristatymas ir grąžinimas visoje Lietuvoje – nemokamas.

Visų operatorių klientai sa­vo užklausas gali registruoti tel. (8-617) 1-88-88 arba internetu www.smart­master.lt.

Išmaniųjų įrenginių servise nuo­toliniu būdu taisomi visi įren­gi­­niai, taip pat garantiniai ir draus­ti išmanieji. Įvedę užsakymo numerį serviso internetinėje svetainėje, galėsite greitai pasi­tik­rinti savo įrenginio taisymo eigą. 

Sprendimus verslui gaukite per atstumą

„Tele2“ verslo klientai gali valdyti, keisti ar užsisakyti nau­jas paslaugas savitarnos svetainėje arba susisiekę su savo asmeniniu verslo vadybininku. 

Išleisti mažiau ir uždirbti daugiau įmanoma. Iš­ban­dy­kite šiuo metu verslui ypač aktualias paslaugas – išmanų skambučių valdymą efekty­viam klientų aptarnavimo pro­cesui, „Tasker“ sprendimą verslo procesų optimizavi­mui ar „Han­na CRM“ įrankį sklan­džiam ryšių su klientais valdymui. 

Su naujais ar esamais verslo klientais, išsirinkusiais bet kurią paslaugą www.tele2.lt/vers­lui svetainėje ir palikusiais savo kontaktus, susisieks „Tele2“ konsultantas ir pateiks geriausią pasiūlymą verslui. 

„Tele2“ verslo klientams informacija teikiama nuo 7 val. iki 23 val. Skambinti galima trumpuoju numeriu 1575 (nemokamas) arba (8-684) 0-00-75 (kaina – pagal mokėjimo plano tarifus).

Jovita JARUTIENĖ