Gimnazistai mokyklos biblioteką atranda kitaip

„Mokyklos biblioteka — mokymo ir mokymosi vieta. Ji visapusiškai tenkina mokyklos bendruomenės poreikius, savo fondais ir veikla dalyvauja ugdymo procese, sudarydama sąlygas asmenybei savarankiškai tobulėti, o pedagogams rengtis pamokoms ir ieškoti naujų darbo metodų“. Tai eilutės iš dokumento „Mokyklos bibliotekos – informacijos centro veiklos kriterijai“ (2014), kuris įkvepia mus vis naujoms idėjoms.

Spalio 10 d. Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos bibliotekoje vyko netradicinės technologijų pamokos Ib ir Ic gimnazijos klasių mokiniams. Mokytoja metodininkė E.Gedeikienė, įgyvendindama integruotą technologijų mokymosi programą „Lietuvos ūkio šakos. Profesijos. Savęs pažinimas“, suteikė galimybę mokiniams pasinaudoti visais tokiai pamokai reikalingais bibliotekos dokumentų šaltiniais. Pedagogė kartu su bibliotekos vedėja N. Stasytiene supažindino moksleivius su gimnazijos Ugdymo karjerai komandos veikla, pristatė skaitykloje parengtą reklaminį stendą „Karjeros planavimo žingsniai“, gyvenimiškų situacijų pavyzdžiais mėgino nutiesti jaunimui įžangos tiltą į savęs pažinimą. Atsakingiau pažvelgti į savąjį „aš“ paskatino tai, jog kiekvienas gimnazistas individualiai atliko profesinės aplinkos modelio testą.

N. STASYTIENĖ

Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos bibliotekos vedėja

 

         

Atnaujinta Antradienis, 17 spalio 2017 15:01