„Šilalės artojas“ Jums siūlo prenumeruoti laikraštį pdf. formatu tiesiai į Jūsų el. paštą. 1 mėn. kaina – 7 Eur, įmonėms – 10 Eur.
Susisiekite su redakcija el. paštu: redakcija@silalesartojas.lt
arba tel. (0-449) 74195, (+370-699) 67384

Į „Swedbank“ padalinį Šilalėje – tik iš anksto užsiregistravus

Nuo lapkričio 5 d. „Swedbank“ pradeda taikyti nau­jovę – banko padalinyje bus aptarnaujami tik iš anks­to telefonu užsiregistravę klientai. Taip siekiama iš­vengti eilių ir kiekvienam atvykusiam suteikti daugiau asmeninio dėmesio. 

Apie pasikeitimus pasakoja „Swedbank“ Šilalėje padalinio vadovė Jolita Kairienė.

– Kodėl priėmė­te sprendimą ban­­ko padalinyje ap­tar­nau­­­ti tik iš anks­to už­sire­gistravusius klien­tus?

– Šį darbo modelį taikome ne viename padalinyje ir matome, kad jis labai pasiteisino. Šilalėje jau kurį laiką taip dirbame pusę darbo dienos. Pastebėjome, jog mūsų darbuotojai daug efektyviau ap­tar­nau­ja klien­tus, kai sa­lėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmo­gus atvyksta į susi­tikimą, darbuoto­jai turi daugiau laiko pasiruoš­ti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau naudos. 

– Kaip užsiregistruoti konsultacijai?

– Klientus kviečiame paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą:

- numeriu +370 5268444 arba trumpuoju numeriu 1884, paspausti 3 privatiems klien­tams;

- numeriu +370 52684422 arba trumpuoju numeriu 1633, paspausti 1 verslo klien­tams ir susitarti dėl patogiausio susitikimo laiko. 

Užsiregistruoti į susitikimą privatiems klientams taip pat galima mūsų interneto banke. Konsultacijai paprastai rekomenduojame regist­ruotis prieš 1–2 darbo dienas. Jei yra laisvų vietų, žmones priimame ir tą pačią dieną. Klientų taip pat prašome pranešti, jei jų planai pasikeitė ir jie nebegalės atvykti.

– Ką pasiūlysite klientams, kurie atvyks į padalinį neužsiregistravę arba nega­lės laukti? 

– Kiekvieną atvejį vertinsime individualiai. Jei matysime, jog klausimo negalima išspręsti savarankiškai naudojantis savitarnos įrenginiais, mielai aptarnausime ir padėsime. Tačiau žmonių prašome jiems rūpimais klausimais pirmiausia susisiekti su banko konsultacijų centru. Patirtis rodo, kad daug klausimų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, norintiems gauti banko mokėjimo kortelę nereikia eiti į padalinį – ją galima užsisakyti interneto banke, o mes ją atsiųsime paštu. Taip bus sutaupyta laiko ir pinigų. Kitus klausimus irgi galima išspręsti klien­tams patogiose vietose, pavyzdžiui, mokesčių įmokas priims mūsų partneriai – didieji prekybos tinklai ir juose esantys „Perlo“ terminalai. 

– Ar manote, kad žmonės pasiruošę tokiam pasikeitimui?

– Prieš priimdami sprendi­mus, visuomet labai atidžiai peržiūrime aplinkybes bei įver­tiname vietos bend­ruo­me­­nės pasiruošimą. Jau ku­rį laiką Šilalės padalinio klientus kvietėme į konsultacijas, kurių me-

­­tu mūsų darbuotojai juos mo­kė naudotis „Swedbank“ elekt­ro­niniais sprendimais: in­terneto banku, išmaniąja „Swed­­bank“ prog­ramėle, prisijungimo bū­du „Smart ID“. Ma­to­me, kad elekt­roninės  ban­ko paslaugos sparčiai po­pu­­lia­rėja, klientai vis daugiau klau­simų sprendžia savarankiškai, todėl savo resursus kreipiame būtent šių sprendimų tobulinimui ir esame šalia, jog pamokytume žmones jais naudotis. Išmokę daugelį bankinių operacijų atlikti savarankiškai, žmonės iš tikrųjų jaučiasi laisvesni, taupantys savo laiką bei lėšas. 

Taip pat norime priminti, kad banko padaliniuose klien­tų mielai laukiame ir esame pasiruošę padėti, kai iškyla sudėtingesnių ar labiau specializuotų klausimų – kai reikia kompetentingo patarimo ar ieškoma geriausių sprendimų būsto įsigijimo, taupymo, investavimo, kaupimo pensijai bei kitais finansų valdymo klausimais. 

Jurgita ŠAPĖNAITĖ

Loretos KAIRYTĖS nuotr.

Atnaujinta Trečiadienis, 31 spalio 2018 08:31