Kodėl elektros energijos pardavėjai nebegirdi vartotojų?

Elektros energijos pardavėjų naudojamos automatizuotas klientų aptarnavimo sistemos dažnu atveju atrodo sudėtingos vartotojams ir atitolina juos nuo realaus žmogiško kontakto Asociatyvi nuotr. Elektros energijos pardavėjų naudojamos automatizuotas klientų aptarnavimo sistemos dažnu atveju atrodo sudėtingos vartotojams ir atitolina juos nuo realaus žmogiško kontakto Asociatyvi nuotr.

Pastarąjį dešimtmetį pasikeitė elektros energijos pardavėjų bendravimas su vartotojais. Vieni skundžiasi ir nuogąstauja, kad trūksta žmogiško kontakto – šalyje uždaryti beveik visi fiziniai elektros pardavimo skyriai, skambinant telefonu tenka ilgai laukti, kol kas pradės kalbėtis, o parašyti žinutę savitarnos sistemoje yra itin sudėtinga – neaišku, nei kur, nei ką spausti. Kita vertus, yra vartotojų, kuriems skaitmenizacija nekelia sunkumų, jie lengvai išsisprendžia daugelį kilusių neaiškumų.

Karolina BALČIŪNAITĖ

Tęsinį skaitykite „Šilalės artojo“ Nr. 3