„Tele2“ kviečia prekes ir paslaugas įsigyti internetu
Rūpindamasis klientų saugumu, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ragina savo privačius ir verslo klientus reikalingas prekes bei paslaugas užsisakyti elektroninėje parduotuvėje www.tele2.lt.
„Rekomenduojame kuo daugiau kasdienių reikalų ir darbų atlikti nuotoliniu būdu. Patogiai planuotis savo pirkinius bei juos įsigyti galite „Tele2“ internetinėje parduotuvėje bei savitarnoje“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Paslaugos nuotoliniu būdu ir nemokamas pristatymas
Internetinėje parduotuvėje arba savitarnoje galima įsigyti operatoriaus siūlomų prekių bei paslaugų: telefonų, kompiuterių, išmaniųjų įrenginių, modemų arba pokalbių bei interneto planų. Užsakytos prekės bus pristatytos nemokamai.
Privatiems „Tele2“ klientams informacija teikiama nuo 7 val. iki 23 val. Skambinti galima trumpuoju numeriu 117 (skambinant tik iš „Tele2“ tinklo, nemokamai) arba (+370-684) 0-01-17 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina – pagal mokėjimo plano tarifus).
Reikalinga informacija – savitarnos svetainėje arba programėlėje
Klientų patogumui „Tele2“ siūlo išbandyti savitarnos svetainę mano.tele2.lt. Joje galima pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, užsisakyti naujus pokalbių ar interneto planus bei papildomų paslaugų, pratęsti sutartis, pasikeisti kredito limito dydį, atstatyti užblokuotą telefono PIN kodą.
„Tele2“ savitarnos svetainė sukurta, atsižvelgiant į klientų poreikius – čia nereikia laukti, o rasti atsakymus į iškilusius klausimus ar atlikti pakeitimus ypač paprasta. Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą, prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį vėliau galėsite pakeisti.
Pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, stebėti vartojimo statistiką bei užsisakyti paslaugas galite ir „Mano Tele2“ programėlėje. Ją nemokamai parsisiųskite iš „Google Play“ ir „App Store“.
Telefonų remonto paslaugos – neišeinant iš namų
„Tele2“ priklausantis išmaniųjų įrenginių servisas „Smart Master“ visiems klientams šiuo metu siūlo telefonus remontui atiduoti ir iš jo pasiimti net neišėjus iš namų. Nurodytais adresais įrenginius paims bei juos grąžins kurjeris. Įrangos pristatymas ir grąžinimas visoje Lietuvoje – nemokamas.
Visų operatorių klientai savo užklausas gali registruoti tel. (8-617) 1-88-88 arba internetu www.smartmaster.lt.
Išmaniųjų įrenginių servise nuotoliniu būdu taisomi visi įrenginiai, taip pat garantiniai ir drausti išmanieji. Įvedę užsakymo numerį serviso internetinėje svetainėje, galėsite greitai pasitikrinti savo įrenginio taisymo eigą.
Sprendimus verslui gaukite per atstumą
„Tele2“ verslo klientai gali valdyti, keisti ar užsisakyti naujas paslaugas savitarnos svetainėje arba susisiekę su savo asmeniniu verslo vadybininku.
Išleisti mažiau ir uždirbti daugiau įmanoma. Išbandykite šiuo metu verslui ypač aktualias paslaugas – išmanų skambučių valdymą efektyviam klientų aptarnavimo procesui, „Tasker“ sprendimą verslo procesų optimizavimui ar „Hanna CRM“ įrankį sklandžiam ryšių su klientais valdymui.
Su naujais ar esamais verslo klientais, išsirinkusiais bet kurią paslaugą www.tele2.lt/verslui svetainėje ir palikusiais savo kontaktus, susisieks „Tele2“ konsultantas ir pateiks geriausią pasiūlymą verslui.
„Tele2“ verslo klientams informacija teikiama nuo 7 val. iki 23 val. Skambinti galima trumpuoju numeriu 1575 (nemokamas) arba (8-684) 0-00-75 (kaina – pagal mokėjimo plano tarifus).
Jovita JARUTIENĖ