Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo kursai Atėnuose

Startavus įtraukiajam ugdymui, mokytojai susiduria su įvairiais iššūkiais, planuodami ugdymo procesą, pamokas, veiklas bei vertinimą, norėdami užtikrinti kokybišką visų mo­kinių įsitraukimą į ugdymosi procesą. 

Kvėdarnos Kazimiero Jau­niaus gimnazija teikė Erasmus+ paraišką „Svarbu tikėti kiekvieno besimokančiojo sėk­me“ kur­sams ir, gavus finansavimą, lapkričio 18–23 d. 

ang­lų kalbos mokytoja Rasa Jokšienė, pradinių klasių mokytoja Danutė Jotkevičienė, muzikos mokytoja Dalia Krasauskienė ir specialioji pedagogė Virginija Palia­kienė dalyvavo šešių dienų įtraukiojo ugdymo kursuose Atėnuose, Graikijoje. 

Kursų metu mokytojos įgijo tarptautinės praktinės patirties įtraukiojo ugdymo srityje, stiprino gebėjimą nuosekliai ir sklandžiai dirbti su įvairių ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais bei gilino skaitmenines kompetencijas, metodų taikymą, siekiant efektyviau pateikti ugdymosi turinį skirtingų poreikių mokiniams bei kurti patrauklią ugdymosi aplinką, gerinančią vaikų ugdymosi pasiekimus. Kursuose dalyvavo 20 įvairių sričių mokytojų iš šešių šalių – Ispanijos, Kroatijos, Švedijos, Belgijos, Nyderlandų bei Lietuvos. Kursų dalyviai pristatė savo šalių švietimo sistemas, lygino panašumus bei skirtumus, dalijosi praktika, dirbant įtraukiojo ugdymo srityje. Kursų lektoriai pristatė įtraukiojo ugdymo principus, vertybes bei procesą, supažindino su įtraukiojo ugdymo metodika, planuojant veik­las pamokose. Dalyviai kursų metu gilino žinias apie pamokinių veiklų bei užduočių diferencijavimą, dirbdami grupėse atliko praktines užduotis, taikė alternatyvias ugdymosi technikas, gilino inovatyvių informacinių technologijų įrankių panaudojimą. 

Mokymų pabaigoje buvo įteikti kursų dalyvių pažymėjimai, liudijantys asmenų aktyvų dalyvavimą veiklose.

Rasa JOKŠIENĖ

Anglų kalbos mokytoja-metodininkė