Dirbame ir atostogaujame prasmingai

Mes, jaunieji Šilalės maltiečiai, aktyviai dalyvaujame gerumo veikloje. Padedame vienišiems seneliams at­lik­ti būtiniausius darbus, lankome gyvenančiuosius globos namuose, slaugome sunkiai sergančius. Nelie­kame abejingi ir negalią turintiems vaikams. Dirbame nesitikėdami jokio atlygio, todėl labai apsidžiaugėme, kai mūsų veiklą kuruojanti Rozvita Beržinienė surengė pažintinę kelionę į Trakus.

Labiausiai norėjome aplankyti Galvės ežero saloje ku­nigaikščių Kęstučio ir Vytauto pastatytą pilį, taip gražiai aprašytą Maironio. Kad patektume į ją, ekskursijos vadovės Rozvitos iniciatyva, turėjome pa­deklamuoti eilėraštį „Trakų pilis“, todėl stengėmės nesuklysti. Pilies viduje gidė mus vedžiojo iš menės į menę, primindama garsią mūsų šalies istoriją, o didžiausią įspūdį paliko inscenizuota riterių kova. Aplankę pilį, smagiai plaukėme laivu po Galvės ežerą, klausėmės kapitono pasakojamų legendų apie salų atsiradimą.

Maloniai nustebino Užutrakio dvaras - didingas pastatas su restauruotomis menėmis ir terasa. Grožėjomės parko augmenija, ornamentiniais gė­lynais, marmuro vazomis bei skulptūromis.

Kelionės pabaigoje aplankėme Angelų kalvą, kur tarp daugybės kitų suradome ir maltiečių angelą. O išalkę po ilgų vaikščiojimų gardžiavomės gar­siaisiais Trakų kibinais.

Nuoširdžiai dėkojame mūsų vadovei Rozvitai už nuostabią kelionę.